Udlejninger forgår kun igennem e-mail.
Hytten udlejes til FDF’er, Spejder, Skoler & institutioner, samt til organisationer der har naturoplever som formål.
Følgende SKAL fremgå af en forespørgsels email:
Organisation + Arrangement type/formål, Navn, Adresse, Telefon nr, Udlejnings periode, Slutrengøring Ja/nej
En booking forløber således:
- Du sender forspørgsel på en periode du kan se er fri i kalenderen.
- Vi svare tilbage for at bekræftige prisen og vedhæfter efterfølgende en lejekontrakt på e-mail.
- I bekræftiger at have læst og forstået regler samt aftale, ved at indbetale aftalt pris på hyttens konto, husk at oplyse lejenummer + navn i indbetalingen (fx “730 – Dennis”).
- Når pengene er modtaget, sender vi en til to uger før, en kode til nøglen.
- Når lejemålet er afholdt, udfylder i slutafregning med “rengøring, el, og evt. ødelagt service/inventar” og den sendes retur til endelig afregning.
- Efter vi har fået afregningen retur tjekker vi om hytten er afleveret som aftalt (Hvis ikke i har bestilt slutrengøring kan der gå lang tid, så vær særlig opmærksom på at få slukket for el-varme & vandvarmere)
- Til sidst afregnes om i skal betale mere for strøm/andet eller i skal have penge tilbage (husk at oplyse konto nr på slutafregning). Afregning sker umildbart i starten af efterfølgende måned.