Booking & Kalender

Udlejninger forgår kun igennem e-mail

Hytten udlejes til FDF’er, Spejder, Skoler & institutioner, samt til organisationer der har naturoplever som formål. 

Følgende SKAL fremgå af en forespørgsels email: 
Organisation + Arrangement type/formål, Navn, Adresse, Telefon nr, Udlejnings periode, Slutrengøring Ja/nej 

En booking forløber således:

  • Du sender forspørgsel på en periode du kan se er fri i kalenderen.
  • Vi svare tilbage for at bekræftige prisen og vedhæfter efterfølgende en lejekontrakt på e-mail.
  • I bekræftiger at have læst og forstået regler samt aftale, ved at indbetale aftalt pris på hyttens konto, husk at oplyse lejenummer + navn i indbetalingen (fx “730 – Dennis”).
  • Når pengene er modtaget, sender vi en til to uger før, en kode til nøglen.
  • Når lejemålet er afholdt, udfylder i slutafregning med “rengøring, el, og evt. ødelagt service/inventar” og den sendes retur til endelig afregning.
  • Efter vi har fået afregningen retur tjekker vi om hytten er afleveret som aftalt (Hvis ikke i har bestilt slutrengøring kan der gå lang tid, så vær særlig opmærksom på at få slukket for el-varme & vandvarmere)
  • Til sidst afregnes om i skal betale mere for strøm/andet eller i skal have penge tilbage (husk at oplyse konto nr på slutafregning). Afregning sker umildbart i starten af efterfølgende måned.